KOPPELING

Digitaal Kantoor

Met de bankkoppeling voor Digitaal Kantoor van Bizcuit koppel je eenvoudig je bank, zodat je je banktransacties automatisch kan inlezen in je boekhouding.

Digitaal Kantoor combineert online boekhouding met facturatie, projecten en urenregistratie, CRM, handel en voorraadbeheer. Digitaal Kantoor biedt daarmee een totaaloplossing voor het gehele bedrijfsproces.

Om de financiele administratie nog meer te ondersteunen heeft Digitaal Kantoor een koppeling met Bizcuit gerealiseerd. Met deze koppeling worden bankafschriften frequent opgehaald en ingelezen in Digitaal Kantoor, waarbij een automatische koppeling met openstaande facturen plaatsvindt.

Bizcuit wordt gebruikt om de betalingen en afschriften in ons bankboek van Digitaal Kantoor te krijgen
gijsbert loonbedrijf stigter

Gijsbert Stigter

Loonbedrijf Stigter

Ondernemers kiezen voor de Digitaal Kantoor Bankkoppeling van Bizcuit

De Digitaal Kantoor bankkoppeling bespaart ondernemers veel tijd en moeite, aangezien de facturatie snel en nauwkeurig verwerkt wordt en men niet meer handmatig transacties hoeft over te nemen. Dit betekent dat ondernemers zich kunnen richten op wat er echt toe doet: het runnen van hun bedrijf.

Minder administratie, meer ondernemen

Met de ondernemers app van Bizcuit is het nog gemakkelijker om je Digitaal Kantoor administratie op te volgen en in control te blijven. Je hoeft niet langer achter je computer te zitten om inzicht te krijgen in je bedrijfsfinanciën, want met de app geeft je overal en altijd je actuele status.

Minder fouten, meer controle

Voor ondernemers in het MKB is de combinatie van Digitaal Kantoor en Bizcuit een uitkomst. Het vergemakkelijkt het beheer van de financiële administratie, zonder dat ze zich zorgen hoeven te maken over fouten of uitstel van betalingen.

Real-time inzicht in opstaande posten

Bovendien maakt de Bizcuit-koppeling het mogelijk om real-time inzicht te krijgen in de openstaande posten en de betalingshistorie van klanten. Dit is niet alleen handig voor het beheer van de administratie, maar ook voor het verbeteren van de relatie met klanten. Door op tijd inzicht te hebben in de betalingsstatus, kun je snel en adequaat handelen als er problemen zijn.

Beter samenwerken met je boekhouder

Het feit dat Bizcuit en Digitaal Kantoor elkaar versterken, is niet alleen gunstig voor ondernemers, maar ook voor hun boekhouders. Zij kunnen sneller en nauwkeuriger werken, waardoor ze meer tijd hebben om zich te richten op de verdere ontwikkeling van de administratie en de bedrijfsgroei.

Bespaar tijd en kosten op je administratie

Kortom, door je administratie via Bizcuit aan te koppelen aan je bank, kun je nog gemakkelijker en sneller je boekhouding beheren. Dit betekent minder tijd besteden aan vervelende administratieve taken, waardoor ondernemers zich kunnen concentreren op wat er echt toe doet: het runnen van hun bedrijf.

Als ondernemer is het belangrijk om te kiezen voor financieel software die bij je past en die je ondersteunt bij het verwerken van de facturatie en het beheren van je administratie. Met Digitaal Kantoor en Bizcuit heb je de ideale combinatie van online boekhouding en een handige app, zodat je op eenvoudige en efficiënte wijze je administratie voeren.

Neem contact op met Digitaal Kantoor om van start te gaan met de koppeling.

Voordelen Digitaal Kantoor en Bizcuit

– Actuele afschriften in Digitaal Kantoor
– Bespaar tijd
– Eenvoudig installatieproces
– Makkelijk in gebruik
– Lage gebruikskosten

Start vandaag nog met jouw Digitaal Kantoor Bizcuit koppeling. Klik op Start NU

Login Digitaal Kantoor

Veelgestelde vragen over Digitaal Kantoor

Veelgestelde vragen over de Digitaal Kantoor bankkoppeling van Bizcuit

De bankkoppeling van Bizcuit voor Digitaal Kantoor is een functie waarmee je je bankrekening kunt koppelen aan je online boekhouding in Digitaal Kantoor. Hierdoor worden banktransacties automatisch ingelezen in je boekhouding, waardoor je tijd bespaart en fouten voorkomt.

De bankkoppeling van Bizcuit voor Digitaal Kantoor biedt verschillende voordelen, zoals het automatisch inlezen van banktransacties in je boekhouding, een automatische koppeling met openstaande facturen, real-time inzicht in openstaande posten en de betalingshistorie van klanten, minder administratie en meer tijd om te ondernemen, en betere samenwerking met je boekhouder.

Om gebruik te maken van de bankkoppeling van Bizcuit voor Digitaal Kantoor, moet je eerst je bankrekening koppelen aan Digitaal Kantoor. Vervolgens worden banktransacties automatisch opgehaald en ingelezen in je boekhouding, waarbij een automatische koppeling met openstaande facturen plaatsvindt.

De bankkoppeling van Bizcuit voor Digitaal Kantoor is geschikt voor bedrijven van verschillende groottes en sectoren. Het is vooral handig voor ondernemers in het MKB die hun financiële administratie willen vereenvoudigen en meer tijd willen hebben om te ondernemen. Neem contact op met Digitaal Kantoor om te kijken of de bankkoppeling geschikt is voor jouw bedrijf.

Om de bankkoppeling van Bizcuit voor Digitaal Kantoor te activeren, kun je contact opnemen met Digitaal Kantoor. Zij kunnen je helpen bij het koppelen van je bankrekening aan je boekhouding in Digitaal Kantoor.

Bankkoppelingen

Wat kun je met deze koppeling doen?

  • Banktransacties automatisch in Digitaal Kantoor inlezen
  • Banksaldo en -transacties van al je bankrekeningen inzien in 1 app
  • Bonnen en facturen scannen, herkennen, betalen en afleveren in je boekhouding