Bizcuit beschikbaar voor zakelijke klanten de Volksbank

De Volksbank, het moederbedrijf van SNS, ASN Bank, RegioBank en BLG Wonen, biedt ondernemers steeds meer modulaire applicaties aan, om hun financieel administratieve zaken makkelijker te regelen. Door relevante applicaties aan de bankomgeving te koppelen kunnen ondernemers efficiënter en overzichtelijker werken. Nu is ook de Ondernemersapp van Bizcuit voor zakelijke klanten van SNS beschikbaar.


Ondernemers die bankieren bij SNS krijgen online toegang tot steeds meer modulaire producten en diensten die de financieel administratieve zaken van de ondernemer eenvoudiger en overzichtelijker maken. Facturen ontvang én betaal je nu eenvoudig vanuit de Bizcuit app. De zakelijke klanten van SNS kunnen deze Ondernemersapp zelf aanvragen via ‘Mijn SNS Zakelijk’.

Er is onder andere een automatische boekhoudkoppeling gerealiseerd. Bonnen, inkoopfacturen en banktransacties worden na goedkeuring van de ondernemer automatisch verwerkt in het gekoppelde boekhoudpakket. Ook kan de ondernemer de betaling direct vanuit Bizcuit inplannen en uitvoeren. De verkoopfacturen worden automatisch door het boekhoudpakket ingeboekt of klaargezet voor eventuele opvolging, denk bijvoorbeeld aan het rappelleren via een herinneringsfactuur.

Hoe facturen ontvangen en betalen vanuit de Bizcuit app?

  • Ontvang al je facturen in de Bizcuit app via scan, e-mail of upload
  • De facturen worden direct herkend
  • Na goedkeuren worden facturen direct digitaal naar je boekhoudpakket (PDF + UBL) gestuurd.
  • Je kunt de facturen inplannen voor betaling of direct betalen in de Bizcuit app
  • Ook alle openstaande facturen uit je boekhoudpakket zie je in de Bizcuit app en kan je direct betalen!
  • Je kunt betalen vanaf alle gekoppelde bankrekeningen bij alle Nederlandse banken!

Over Bizcuit

Bizcuit maakt het leven van ondernemers makkelijker. We doen dat door alles wat relevant is voor ondernemers te bundelen in één app. Van bankrekeningen koppelen, documenten scannen en herkennen, verkoopfacturen maken en versturen, inkoopfacturen goedkeuren en betalen tot en met batchbetalingen vanuit gekoppelde pakketten uitvoeren. Bonnen, facturen en banktransacties worden automatisch afgeleverd in de boekhouding. Door Bizcuit besparen ondernemers en accountants veel tijd!

Softwarepartners kunnen ook de voordelen van Bizcuit integreren in een eigen applicatie, geheel in eigen stijl! Wil jij onze service ook aan je klanten aanbieden?